Door op 23 september 2016

De PvdA Ombudsman houdt 2 keer per maand spreekuur

Het Ombudsteam houdt spreekuur in Wijkcentrum Waterkracht aan de Ruys de Beerenbrouckstraat 106 op 30 maart 2017 van 19.00 – 20.00 uur

Heeft u een steuntje in de rug nodig of loopt u vast in een wirwar van regels? Heeft u een probleem met het energiebedrijf of de woningbouwcorporatie? Voelt u zich onrechtvaardig behandeld door een gemeentelijke instantie of duurt uw uitkeringsaanvraag veel te lang? Schakel het PvdA Ombudsteam in!

Het Ombudsteam is te bereiken via Mail:

Telefoon  06 – 215 961 74
Contactpersoon is: Marjolijn Moester

PvdA-lid of niet, het Ombudsteam probeert voor iedereen een antwoord te vinden. Met haar kennis over wet- en regelgeving en beschikbare netwerk kan zij bijdragen aan de oplossing van een probleem. Het Ombudsteam denkt met u mee, zoekt uit en verwijst door naar de juiste persoon. Als het nodig is wordt de PvdA gemeenteraadsfractie of de Tweede Kamerfractie ingeschakeld.

Het PvdA Zutphen- Warnsveld Ombudsteam bestaat uit: Marjolijn Moester (raadslid) en Jan van Gemert (oud raadslid)