19 november 2017

Een leuk en energiek team staat klaar

Afgelopen woensdag 25 oktober hebben de leden van PvdA Zutphen Warnsveld de kandidatenlijst en het verkieizingsprogramma vastgesteld. Lijsttrekker Annelies de Jonge: ‘Ik ben ontzettend trots op onze lijst met kandidaten. Het is echt een leuk en energiek team, met jonge en oudere mensen, met ervaring en jonge talenten. Wij hebben zin in de campagne en nog veel meer in de tijd die daarop volgt.’

Naast Annelies staan bekende Zutphenaren als Jenneke Golstein en Peter Fukkink en jonge talenten als Suzanne de Geus. Ervaren raadsleden Jasper Bloem, Marjolijn Moester en Frans Manders staan ook op de lijst, evenals Harrij Hissink die graag zijn ervaring wil delen met de nieuwe fractie. Oud Wethouder Willem Geerken sluit de lijst en geeft daarmee aan dat hij de PvdA steunt.

Het verkiezingsprogramma heet: ‘Werken aan Zutphen, met lef, aandacht, ruimte en tempo’. De titel drukt goed uit hoe de PvdA in de periode 2018 – 2022 aan Zutphen wil werken. De samenvatting van het programma zal op 17 november 2017 worden gepubliceerd.

Kandidatenlijst met foto’s