29 april 2017

Nog een keer: Kies Annelies!

In de ledenvergadering van woensdag 26 april is Annelies de Jonge opnieuw gekozen als lijsttrekker van de PvdA Zutphen-Warnsveld. De leden zijn trots dat Annelies de kar opnieuw gaat trekken voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Met Annelies kiest de PvdA voor een betrokken politica die heeft bewezen hard te werken voor Zutphen en de PvdA. De Pvda kiest hiermee ook voor continuïteit van beleid.

De werkwijze van Annelies past bij Zutphen. Als wethouder heeft ze bijvoorbeeld veel gedaan voor de ondernemers van Zutphen om zo werkgelegenheid binnen te houden en te ontwikkelen. De werkeloosheid in Zutphen daalt nu. Annelies heeft ook grote stappen gemaakt in schuldhulpverlening om te voorkomen dat inwoners uit hun huis gezet worden.

Het bestuur is blij met de keuze voor Annelies: “Met Annelies de Jonge hebben we een lijsttrekker die oog heeft voor de hele samenleving en hart heeft voor Zutphen. Samen met haar gaan we op naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018!”