Paula Wieggers

Paula Wieggers

Over Paula Wieggers

0621221272p.wieggers@hetnet.nl

Paula: ” in Gelderland moet het goed wonen zijn voor iedereen. Voor mij betekent het investeren in een duurzame samenleving. In een duurzame samenleving hebben wij aandacht en zorg voor elkaar en gaan wij zuinig om met onze omgeving.
Ondernemers in Gelderland zijn gewend om ook met tegenwind slimme oplossingen te vinden. Het noaberschap is hierin een goed voorbeeld. Samen met ondernemers en onderwijs zou ik willen investeren in een participatiefonds voor duurzame economie voor grote maar zeker ook kleine initiatieven.

Ik wil dat wij ons in blijven zetten voor duurzame energie en wil dat innovatieve initiatieven hiervoor ruim baan krijgen. En ik vind het van groot belang dat wij aandacht hebben voor de kwetsbare mens, want iedereen telt mee. Ook cultuur doet ertoe. Gelderland heeft een geweldig rijk cultuuraanbod en daar moeten wij in blijven investeren. In de krimpgebieden moet een duurzame mobiliteit ervoor zorgen dat mensen kunnen blijven wonen waar ze zich thuis voelen.

Gelderland is een pracht provincie en ik ben blij dat ik er mag wonen.”

Paula was tot aan de verkiezingen in maart 2015 lid van de Provinciale Staten. Van november 2014 t/m april 2017 was zij penningmeester en van november vorig jaar t/m november 2014  interim-voorzitter van de afdeling.