Door op 4 september 2013

Wilt u de PvdA in de gemeenteraad vertegenwoordigen?

GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN  in 2014
Gezocht: PvdA fractieleden, gemeenteraad Zutphen.

De mogelijkheid om u aan te melden voor gemeenteraad is met twee weken verlengd. Sociaaldemocraten, leden of niet-leden uit Zutphen en Warnsveld met ambitie zich in te zetten namens de PvdA kunnen zich tot maandag 16 september 2013 aanmelden als kandidaat-raadslid bij Herman van den Munckhof: [email protected]

Primair geeft u aan bereid te zijn de functie van volksvertegenwoordiger te willen vervullen in de fractie van de gemeenteraad namens de PvdA Zutphen-Warnsveld. U kunt in uw brief ook aangeven of u de ambitie hebt om wethouder te worden. Heeft u enkel de ambitie om wethouder te worden dan dient u dat duidelijk in uw brief aan te geven. Ook meld u in uw brief als u op een niet verkiesbare plaats op de lijst geplaatst wil worden.
De kandidaatstellingscommissie ontvangt graag uw aanmelding voor 16 september 2013. Na ontvangst van uw aanmelding, krijgt u een bereidheidsverklaring en erecode toe gestuurd, de erecode vind u tussen de bijgevoegde documenten. U wordt gevraagd deze ingevuld en ondertekend te retourneren. Tevens ontvangt u een uitnodiging voor een gesprek met de kandidaatstellingscommissie.

Uw aanmelding, voorzien van een motivatiebrief en CV (Curriculum Vitae) kunt u u digitaal verzenden aan de voorzitter van de kandidaatstellingscommissie Herman van den Munckhof: [email protected].
U kunt uw aanmelding ook per brief verzenden aan: Partij van de Arbeid, Zutphen – Warnsveld, t.a.v. H. Munckhof, Vispoortstraat 10, 7201 GV Zutphen

Bijlagen: Profiel van het lid van de fractie ; Profiel kandidaat raadslid ; Profiel kandidaat lijsttrekker ; Bijgesteld profiel PvdA wethouderTijdslijn gemeenteraadsverkiezingen 2014 PvdA_Erecode