23 februari 2014

Rode taart voor vrijwilligers Humanitas

Vrijwilligers van Humanitas ontvingen uit handen van PvdA lijsttrekker en wethouder Annelies de Jonge een rode taart voor hun inzet als vrijwilliger om individuele hulpzoekers te ondersteunen. In de buurtcentrum  de Uitwijk in de Zuidwijken, werd een rode taart uitgedeeld aan de vrijwilligers. In Zutphen zijn de vrijwilligers vooral actief met het bezoeken van gedetineerden en met het maatjes project, waarbij een vrijwilliger als maatje naast iemand staat om deze te ondersteunen.

Na deze ochtend in de Uitwijk ging de PvdA verder met een campagneactie in winkelcentrum De Brink. Er werden rozen uitgedeeld en aan de kraam kon men informatie over de plannen van de PvdA voor Zutphen en Warnsveld ontvangen. Annelies de Jonge, raadsleden, kandidaat-raadsleden en vrijwilligers gingen in het Zwanenvlot de huizen langs om bewoners te vragen wat zij van hun buurt vonden. De PvdA neemt alle opmerkingen serieus en verwerkt ze in haar plannen voor Zutphen.

Volgende week op zaterdag 1 maart staat de PvdA met een kraam bij de Jumbo in Leesten, er worden rozen gedeeld en informatie gegeven over de PvdA plannen voor Zutphen. Ook gaan we weer de deuren langs. U bent welkom om met de PvdA in gesprek te gaan.