Door Fransje vd Breggen op 8 oktober 2014

Rode taart voor dierenambulance

Op 4 Oktober, dierendag, overhandigde de PvdA Zutphen-Warnsveld een rode taart aan de vrijwilligers van de dierenambulance. De Dierenambulance in onze regio rijdt in een groot gebied, van Vaassen tot Leuvenheim, met drie ambulances. De vrijwilligers doen het werk met veel plezier, maar men zou wel erg graag meer middelen ontvangen om dit belangrijke werk nog beter te doen. De dierenambulance krijgt geen subsidie en is dus helemaal afhankelijk van donaties.

Het was prachtig herfstweer toen de rode taart werd overhandigd. Fractievoorzitter Harrij Hissink benadrukte in zijn praatje het belang van de dierenambulance. De vrijwilligers waren met 12 man naar de kantine van de ijsbaan gekomen om de rode taart in ontvangst te nemen. Onder het genot van een kopje koffie werd met de aanwezige fractieleden en andere PvdAleden gepraat over het werk van de dierenambulance.

Meer weten over de dierenambulance?

Fransje vd Breggen

Vanaf april 2017 neem ik de functie als secretaris waar.  Als webmaster onderhoud ik de website en plaats ik de aangeboden stukken, in samenwerking met Karin en Marjolijn die de social media onder hun hoede hebben.

Meer over Fransje vd Breggen