Door op 29 mei 2014

Netwerk voor Rode ondernemers

Ondernemers binnen de PvdA hebben een regionale afdeling opgericht voor rode ondernemers in Overijssel en Gelderland (ROOOS). Wij komen graag in contact met ondernemers die een netwerk willen opbouwen met andere ondernemers binnen onze partij, die een sterke affiniteit hebben met sociaal ondernemen en die vinden dat ondernemerschap hoger op onze politieke agenda hoort te staan.

Rode ondernemers – het netwerk van ondernemers binnen de PvdA

De Rode Ondernemers is het netwerk binnen de PvdA van ondernemers met en zonder personeel. Rode Ondernemers laten een ‘ondernemersgeluid’ horen binnen de PvdA en laten – binnen én buiten (de kaders van) de partij – zien dat sociaal democratie en ondernemerschap elkaar kunnen versterken.

Onze doelstellingen zijn:

1. Wij behartigen de politieke belangen van ondernemers in het MKB en ZZP-ers.
  2. Wij zijn een sociaal ondernemersnetwerk voor kennisontwikkeling, debat en samenwerking.
  3. Wij stimuleren sociaal en duurzaam ondernemen.
  4. Wij zijn een klankbord voor ondernemers én gesprekspartner voor politici en leden van de PvdA.
    Wij willen in contact komen met ondernemers binnen de PvdA die Sociaal Ondernemen een warm hart toedragen en die graag in contact komen met andere Rode Ondernemers.

Aftrap bijeenkomst op 10 juni  2014

Wij nodigen ondernemers en politieke bestuurders graag  uit voor onze aftrapbijeenkomst op 10 juni. Aanvang 19.30 uur
Locatie: Paviljoen Vogeleiland, Stationsstraat 2  in Deventer (5 minuten lopen tegenover NS-station)