Door op 11 september 2013

Hoe kunt u bijdragen aan de campagne in Zutphen?

Normal

false

NL
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standaardtabel;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Cambria”,”serif”;}

Zoals bekend zijn er volgend voorjaar verkiezingen voor de Gemeenteraad en het  Europees Parlement. Wij vragen u een bijdrage te leveren aan een succesvolle verkiezingscampagne in Zutphen. Zie ook onze verkiezingspagina

De PvdA-afdeling Zutphen-Warnsveld is een actieve afdeling. Met onze permanente campagne staan we ieder jaar, in ieder seizoen op zichtbare plekken in de stad. Met het canvassen gaan bij de mensen langs om te luisteren naar hun ideeën over de samenleving. En we werken kostenbewust.

We willen een impuls aan de campagne geven door aansprekende activiteiten te organiseren en door campagnemateriaal te maken waarmee we onze boodschap goed voor het voetlicht kunnen brengen. Voor een extra krachtsinspanning in de verkiezingscampagne zijn we op zoek naar aanvullende middelen en mensen die zich willen inzetten. Uw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld!
Hoe kunt u helpen?

• Door geld te storten onder vermelding van “PvdA Campagne”  tnv PvdA afdeling Zutphen NL43RABO0152731601
  • Door u op te geven als vrijwilliger bij de PvdA afdeling Zutphen voor verschillende campagneactiviteiten.
  • Door uw ideeën met ons te delen. Email naar [email protected]
  •  Door uw buren lid te maken van de PvdA.

Het bestuur van de afdeling Zutphen dankt u hartelijk.

Jasper Bloem, penningmeester