Door op 20 februari 2017

Helden in Warnsveld

Voor de heldencampagne waren we zaterdag in Warnsveld, de Drieumme. We hebben vijf lokale helden in het zonnetje te zetten!

We begonnen bij Monique van Groente en Fruit. Nog altijd een groentezaak in Warnsveld, ook voor sapjes en andere verse maaltijden zonder zout ook! Kan bezorgd worden! Meer dan 100 maaltijden per dag verkopen ze en bezorgen ze ook een aantal dagen per week. Altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden. Ondernemers pur sang dus.

Zij noemt onze volgende held: Boek en Co. Bert heeft Boek en Co overgenomen en krijgt zelfs weer een PostNL agentschap! Bert noemt Martin als held.

Martin van Gall & Gall: Sociale en initiatiefrijke ondernemer. Straalt altijd veel punitiviteit uit en werkt graag samen met de andere ondernemers van de Dreiumme. Martin noemt de dames van Van Asselt.

De dames van de Bakkerij Van Asselt, altijd tijd voor een praatje en gezelligheid. Zijn noemen de dames van Tuunte. De dames van Tuunte worden geprezen om hun open houding en hun luisterend oor!

Het was een mooie ochtend! #heldenpvda #samenvooruit

Volgende week staan wij met onze rode tent bij wijkcentrum Waterkracht, benieuwd welke helden wij daar vinden.