4 februari 2018

Feest voor vrijwilligers

Bijna veertig verschillende organisaties die zich met honderden vrijwilligers inzetten voor Zutphen en Warnsveld krijgen 9 februari een groot feest van ons aangeboden. Het gaat om organisaties die de afgelopen jaren een Rode Taart hebben ontvangen. De PvdA houdt voor alle winnaars het eerste Rode Taarten-feest. Het feest is bedoeld voor alle vrijwilligers die verbonden zijn aan de winnende organisaties. We willen hen bedanken en met hen een feest vieren. Het is fijn dat mensen voor elkaar klaar staan en anderen geluk wensen en geven.

Het Rode Taarten-feest zal aanstaande vrijdag 19:45 tot 23:30 plaatsvinden in de Broodfabriek aan de Noorderhavenstraat, achter het NS-station. Muzikanten van het Zutphens Popcollege treden op, er wordt dansles gegeven door dans- en theaterschool Mars Bentum en Karin Jeurink, Gelders Statenlid van de PvdA, verzorgt een pubquiz. Muziekvereniging ’T Spult geeft een verassingsoptreden en ook wordt de 39ste winnaar van de Rode Taart bekend gemaakt. Nelleke Vedelaar, landelijk voorzitter van de PvdA, is ook aanwezig.