Door Fransje vd Breggen op 9 februari 2014

Campagne door regen en wind afgeblazen

Afgelopen zaterdag hingen wij verscheidene keren aan de tentstokken van de tent die wij net hadden opgebouwd bij MFC Waterkracht. Plotselinge windstoten deden het tentdak opbollen en rukten aan de scheerlijnen. Na nog een paar flinke windstoten moesten we concluderen dat het onverantwoord was en braken we de tent weer af. Ook het mooie springkussen werd niet opgezet.

En zo viel ons hele mooie campagneplan voor afgelopen zaterdag in duigen. Samen met 2e Kamerlid Yasemin Cegerek en lijsttrekker Annelies de Jonge zijn we daarna nat, maar opgewekt bij alle ondernemers van het winkelcentrum langs geweest om hen een bosje rozen te brengen. Daar konden we ons ook opwarmen en werden interessante gesprekken gevoerd.  De ondernemers waren blij met ons bezoek, zij gaven aan erg tevreden zijn over het winkelcentrum. Er zijn veel klanten en de zaken gaan goed. Dat is een mooi en hoopvol bericht in deze slechte  economische tijden.

Ook klanten en voorbijgangers werden door ons niet vergeten en kregen een roos en met sommigen raakten wij aan de praat. Voor ons is het iedere keer als wij mensen spreken weer van belang dat wij horen wat mensen vinden van onze 3 speerpunten over WERK, ZORG EN WIJKEN. Alleen door goed te luisteren weet je waar de mensen zich zorgen over maken. En alleen dan kan je plannen maken, goed aansluitend bij wat Zutphen en haar inwoners echt nodig hebben.
Alles bij elkaar kijken we daarom terug op een natte, maar mooie campagnedag.

Volgende week zaterdag gaan wij campagne voeren in De Hoven. Wij staan met een kraam bij de supermarkt en gaan de deuren langs met onze vragenlijst over het wonen in de wijk.

Wilt u meer weten over onze plannen voor de gemeente, u kunt daar meer over lezen op onze verkiezingspagina.

Fransje vd Breggen

Fransje vd Breggen

Vanaf april 2017 neem ik de functie als secretaris waar.  Als webmaster onderhoud ik de website en plaats ik de aangeboden stukken, in samenwerking met Karin en Marjolijn die de social media onder hun hoede hebben.

Meer over Fransje vd Breggen