Door op 28 maart 2016

Campagne in Noordveen en op de markt met John Kerstens

Zaterdag 2 april gaat de PvdA in gesprek met bewoners in Noordveen. PvdA-leden gaan in het kader van ‘PvdAindebuurt‘  samen met John Kerstens, PvdA tweede Kamerlid langs de deuren om met bewoners te praten over het samenwerkingsverdrag met Oekraïne. Op woensdag 6 april is het referendum over samenwerking met Oekraïne. De Partij van de Arbeid is groot voorstander van het samenwerkingsverdrag met Oekraïne.

Het verdrag is volgens de partij goed voor Nederland en voor Oekraïne, omdat een veilig en democratisch Oekraïne in het belang is van onze vrede. Samenwerking voorkomt dat de toekomst van de Oekraïense democratie en bevolking gedicteerd wordt door Poetin. Ook profiteren werknemers en bedrijven volgens de PvdA van handel zonder bureaucratische belemmeringen.

De PvdA is zaterdag 2 april van 10.00 uur tot 12.00 uur met John Kerstens te vinden in de wijk Noordveen. Tot slot is er nog koffie en thee en de mogelijkheid om met John Kerstens, Harrij Hissink en Marjolijn Moester in gesprek te gaan. Dat vindt plaats op de zaterdagmarkt in het centrum (ter hoogte van het Volkshuis) van 12.00 uur tot 13.00 uur.
De PvdA is op deze dag in meer dan 100 steden en dorpen te vinden op markten, pleinen en in de wijk.