Door op 2 mei 2014

1 mei viering in Zutphen

De PvdA in Zutphen vierde de eerste mei op traditionele wijze met rozen en een gezellige bijeenkomst. Overdag haalden jongere leden rozen op om ze aan  leden boven de 65 te overhandigen; PvdA Zutphen-Warnsveld handhaaft deze traditie al jaren.

Ook delen wij op deze dag altijd speldjes uit. Sommige leden, waaronder Flip Hatzman kregen ook een speldje omdat zij in 2014 25 jaar lid waren. Mevrouw Becks-Plettenburg ontving uit handen van Jasper?????????? Bloem zelfs een speldje omdat zij 50 jaar lid is.

Om 4 uur ’s middags verzamelde een groep leden zich op een terras op de Houtmarkt. Jong en oud waren vertegenwoordigd en na een speech van de interim voorzitter Paula Wieggers zong iedereen uit volle borst de Internationale, alle drie coupletten. Het was een fijne bijeenkomst waarin men weer eens even van gedachten kon wisselen en waarin vooruit werd geblikt op de Europese verkiezingen op 22 mei. Iedereen die graag een grotere (A2) raamposter wil ontvangen kan contact opnemen met Fransje vd Breggen ([email protected]) of een poster ophalen bij onze PvdA kraam in het centrum op 10 of 17 mei.

Waar ben je naar op zoek?